loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 500 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

------------------------------------------------------------------------------------------------

گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

------------------------------------------------------------------------------------------------

لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

------------------------------------------------------------------------------------------------

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

------------------------------------------------------------------------------------------------

تا میخواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید …

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

------------------------------------------------------------------------------------------------

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد…

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

------------------------------------------------------------------------------------------------

چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا کرم ترک دل نداریم ؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !

دلم داره میترکه

------------------------------------------------------------------------------------------------

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !

------------------------------------------------------------------------------------------------

کرم دندانهایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

/راد اس ام اس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 42,488
  • بازدید کلی : 491,731