loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 599 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
به مامانم میگم لایک به غذات،
میگه لایک به هفت جدت نمک نشناس!!

\"\"

روایت داریم که میگن هر کی رفیقش باحاله بهشتیه
کوفتتون بشه که به خاطر من میرین بهشت

تو جا تخم مرغى

\"\"

یخچال شماهم

کرم و پماد و شربت سینه و معده پیدا میشه

یا فقط ما اینجوری هستیم؟

\"\"

به ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺗﻮﺭﻭ ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ۲ﺗﺎ ﺳﺎﻧﺪﯾﺲ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺮﻭ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺪﻩ !

\"\"

 رفیقم گوشی GLX خریده حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد  الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد !

\"\"


سرعت اینترنتتون خیلی کمه؟؟؟
از سرعت اینترنتتون خیلی رنج میبرید؟؟؟

.

.

.

به درک که سرعت اینترنتت کمه....
ما هم اینجوری هستیم...

\"\"

عاغا اونایی که میگن تا شقایق هست زندگی باید کرد،اینا گُ... ــه خوردن
من یه دوس دختر دارم اسمش شقایقه ر*ی*د*ه تو زندگیم

\"\"


ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻡ ؛ ﻧﺎﺧﻦ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﻮﺩ !
ﭼﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻝ ﺍﻧﮕﺸﺘﻢ ﺟﺰﺀ ﻧﺎﺧﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ \":|\"

\"\"

واسه فلش در میذارن که آدم گمش کنه !
وگرنه چه خاصیتی داره !؟ \":|\"

\"\"

 

یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته سپنتا
هر موقع مادرش صداش میزنه میگم ۱۵ تا \":lol:\"

 

\"\"
یه جور گشنگی هم هست که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم ! \":|\"

 

\"\"

دختر : شغلت چیه عزیزم ؟
پسر : خوانندگی !
دختر : وای خدای من چقدر رمانتیک ، چی میخونی حالا ؟
پسر : صفحه نیازمندی روزنامه کثیر الانتشار :

 

\"\"


 

عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه ! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست … یخچاله ما داریم ؟

 

\"\"

آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه ، آخه مگه سگ دروغ میگه ؟ اصلا مگه سگ حرف هم میزنه ؟


\"\"

خیلی جالبه !
مانیتورمو تمیز کردم !
انگارهمتون رفتید حموم ! :

\"\"

دختر : بیــــــــــــــــــــــــا دوری کنیم از هم . . .
پسر : نمیتونم . . .
دختر : چرا آخه ؟
پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد . . . :

\"\"


کتلت هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده !

\"\"

دنبال نیمه گمشدتون نگردید !
بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه آفریده شدن !

یه مزه هایی هم هست که از بچگی زیر دندونِ همه مونده . . .
مثل ته مداد سیاه سوسمار نشان . . .
قبول دارید؟ \":lol:\"

\"\"


هیچوقت یادم نمیره یه بار معلممون یکی رو گرفت مث الاغ زد از کلاس انداخت بیرون !
بعدش پشیمون شد گفت آخه بچه ها شما چرا منو اذیت میکنید که مجبور شم بزنمتون ؟
شما مث بچه ی خودم میمونید ؛ حالا برید اون دوستتون رو که زدمش صدا کنید بیاد تو . . .
آقا پسره اومد تو ، معلمه بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی؟
چرا کاری میکنی که مجبور شم بزنمت ؟ چرا آخه ؟ ها ؟ چرا آخه ؟
یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن ، پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد . . .

\"\"




 ,استاتوس فیسبوکی ,جوک جدید آبان 92 ,استاتوس فیسبوکی بهمن 92 ,استاتوس بهمن ,جدیدترین اس م اس فیسبوکی ,اس ام اس فیسبوک ,استاتوس فیسبوک ,طنز ,مطالب طنز خنده دار جدید ,استاتوس خنده دار فیسبوکی ,اس ام اس جدید فیسبوک ,استاتوس بهمن 93 ,استاتوس بهمن 92 ,استاتوس ,طنز فیسبوکی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 881
  • بازدید ماه : 881
  • بازدید سال : 42,494
  • بازدید کلی : 491,737