loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 598 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

سرنوشت مال با کلاساس

ما همینجورى یه بلایى سرمون میاد ..!

.
.

من اگه دختر بودم به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین 2afm نمیشدم!

لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی … آبرو برات نمیذارن :|

.
.

سخت ترین کارِ دنیا

لبخند زدن به دوستیه که میدونی از صدتا دشمنم برات بدتره

اما این وسط یه سری مسائل نمیذارن دهنشو سرویس کنی
.
.

تنها چیزی که در زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم …

انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه !

.
.

فردا امتحان دارم یه حسی بم میگه همه اینایی که من بلدم همشون نیم نمره ای هستن :)

.

ﻧﻴﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ …

ﻧﻴﻤﻪ ﮔﻮﺭ ﺑﻪ ﮔﻮﺭ ﺷﺪﺱ ، ﻧﻴﺴﺖ ﺍﺻﻦ !

ﻧﻜﺒﺖ!!!

ﺍﺷﻐﺎﻝ !!!!!!

ﻧﻔﻬﻢ !!!!!!

ﮐﺠﺎﯾﯽ ﭘﺲ؟

.
.

رایج ترین دلیل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون:

شب دوباره باید بیام بخوابم دیگه .. :)

.
.

تو شبكه یك یارو گفت: «اگر پول داشتم داف مدل ۵۴ مو عوض میکردم زندانیا رو آزاد میکردم»

بعد مجریه گفت: «داف مدل کامیونه اشتباه نشه» :|

.
.

ﺯﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩﻯ ﺑﺎﻝ ﺩﺭﻣﻴﺎﺭﻥ !

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﻡ….. !!

ﻭﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻥ ﮐﺎﺭﻫﺎﻯ ﺷﻮﻫﺮﺷﺎﻥ ﺷﺎﺥ :|

.
.

داستان چیه؟ تا مجردی هرچی‌ زوج خوشبخته میان کنارت!

وقتی‌ متاهل میشی هرچی‌ مجردِ خوشحاله

میان کنارت هی با هم قرار مسافرت پاتایا و آنتالیا مجردی میزارن :|

اصن یه وض

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,159
  • بازدید ماه : 3,741
  • بازدید سال : 29,394
  • بازدید کلی : 478,637