loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 424 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

در برخورد با یه دختر خوش اندام،نگاه کن کارخونه استیل رو گذاشته تو جیبش!!!!


در بر خورد با دختر های بربری،ببخشید خانوم مایتابه با صورتتون برخورد داشته؟

 

در برخورد با یک دختر:ببخشید خانوم مامان دوماد خوشکل مثل من نمیخواد؟

 

در برخورد با یک دختر خوشکل:ببخشید شما رو مامانتون زاییده،ما رو که مامانموم ریده.

 

خانوم من شما رو بخورم دیگه هیچ گوهی نخورم

 

در برخورد با دختر های خجالتی،آب نشی یه وقت میریزمت پای گلدون.

 

در بخورد با دخترهای ترشیده،من شما رو با ماست نمی خورم پیس میشم.

 

در بر خورد با گروهی از دختر ها،بدو بدو دوست پسر به شرط چاقو حراجش کردیم.

 

در برخورد با یک دختر مذهبی،ببخشید خانوم به خدا پیغمبرا در جریان هستند قصد من فقط اذدواج هستش.

 

در برخورد با دخترهای لوس، ا وا پیشی بیا منو بخورررررررررر،مامانم اینا...  

 

اگه چشم دختره آبی باشه:

میشه جورابمو تو چشات آب بکشم

 

ببخشید خیابون شهید فدات شم کدومه؟

 

سلام علیکم خوب هستین ؟
چرا سوتین نبستین ؟؟

 

 خانوم شماره ی کفشمو بدم؟

 



 
در برخورد با چنتا دختره زیبا، هنوز فصله هلو نشده

 



در برخورد با چنتا دختره کم سن ،مهد کودک تعطیل شد شما اومدین بیرون.

 



حاج خانومم ماچ خانوم

 



 
این روزها همه به من شماره می‌دهند شما چطور

 



 
خودت مگه خواهر مادر نیستی؟

 



 
ببخشید شما چقدر شبیه دوست دختره آیندهء من هستین

 



در برخورد با دختر دماغ عملی،خانوم شما بینیتونو ختنه کردید؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 1,351
  • بازدید سال : 42,964
  • بازدید کلی : 492,207