loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 407 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

طرف تو فيسبوك محل زندگیشو زده بود لندن انگلستان . .


. یه ساعت پیش تو سرمای 65- درجه تو صف دریافت سبد کالا رویت شده :))))



مامانم میگه:راستی اگه سبد کالا بهمون تعلق گرفت،چه نوع سبدی رو بهمون میدن؟؟؟خدا کنه زنبیل باشه^ــــــ^ من یه توک پا برم دوش اسید بگیرم زودی برمیگردم:))))))



هر کی 5بار صحیح و تند این متن گفت سبد کالا بهش تعلق میگیره: افسر ارشد ارتش اتریش




فامیل دور......... هم وطن گرامی سبد کالای شما دچار سانحه شد و مرغش جان باخت ، تخمش شکست ، کره اش ذوب شد و روغنش در خاک میهن فرو رفت. با خیال راحت زندگی کن...!



مورد داشتیم به رولت خامه ایی میگفته کیک حلقه ایی خدایا اینو کجای دلم بذارم



مورد داشتیم طرف برا ساختمونش آجر کم میاره از ساقه طلایی تو ساختمونش استفاده میکنه طبق گزارشات مسولین در هفته اخیر این ساختمون از زلزله ای به قدرت 12000 ریشتر جان سالم بدر برده



دیروز پنل ماشین ما رو دزدیدن ساعت ۱۲ همون شب رفتم میدون شوش پنل خودمو ۵۰ هزار تومن خریدم اومدم گذاشتیم سر جاش...:| سارقِه ما داریم...؟:



مورد داشتیم طرف یه نرم افزاردرباره ی سرطان رو گوشیش نصب کرده بعد ازدیدن علایم چند سرطان توخودش برنامه رولغو کرده !!خیلی هم طبیعی!!



داشتم اهنگ یاس رو میخوندم بعد بابام اومده تو اتاقم میگه این چرت و پرتا چیه میخونی؟ بعد دیدم خودش تو حموم میخونه :سرت رو با چی میشوری با شامپو گلرنگ!



ازمسئولان كمال تشكرو قدرداني را به عمل ميارم،خدا خيرشون بده كه كدملي وشماره دانشجويي رو اختراع كردن، وگرنه مردم واسه ايجاد پسورد شديدا بامشكل مواجه ميشدن!!والااااا



دوستان عزیز توجه کنید یه خبر خوش : هواشناسی اعلام کرد از پس فردا موج جدیدی از تعطیلات وارد کشور خواهد شد.



گـفـتـم: غـم تـو دارم گـفـتـا: بـرو کـصـافـت گـفـتـم: کـه مـال مـن شـو گـفـتـا: بـا ایـن قـیـافـت؟! کـلا آدم بـیـشـعـوریـه!خـوب شـد کـه رفـت آدم نـبـایـد بـا ایـنـجـور آدمـا دوسـت بـاشـه ازش بـدم مـیـاد!!!



ﻭﻗـــﺘــﯽ ﺍﺩﮐـــﻠــﻦِ ﺧــﻮﺩﻣـــﻮ ﻣــﯿــﺰﻧﻢ : ﺗـــِﺲ
ﺗـــِﺲ ...
ﻭﻗــﺘــﯽ ﺍﺯ ﺍﺩﮐــﻠــﻦ ﯾــﮑـﯽ ﺩﯾــﮕــﻪ ﻣــﯿــﺰﻧــﻢ :
ﺗﺴــــــــﺴـــــﺴﺴــــﺴــــﺲ
ﺗـــــﻮﺳــــﺴــــﺴــــــــﺲ



به بعضیا هم باید گفت ما همینیم که هستیم شما همینم نیستید...



مـــاکارونی که تــه دیگ سیــــب زمینی نداشته باشه، هیچ فرقی با فـــالوده نــداره :|



.. امـــروز یــه صحــنه دیــدم کــه بــدجــور منـــو تکـــون داد...... .......... یــه ســوســک داشــت از دســت دختــره فــرار میکــــرد!! ... علــت فــرار در دســت بــررسی میبــاشــد..!!



وا مصیباااااااااااااااا ای خدااااااااااااا احسان علیخانی هم با بابا ننش قهر کرده خدایا خوانندگی اینو کجا دلمون بذاریم خدا کنه 2 روز دیگه عادل فردوسی پور با بابا ننش قهر نکنه کی میخواد صدای اونو تحمل کنه ؟؟!!



پسره فوق دیپلم گرفته.دو روز بعد رفته سرکار . بعد یه سال به مامان باباش گفته من زن میخوام.به سه روز نکشیده . رفته پای سفره عقد.بعد شب عروسیش از خواننده درخواست کرده آهنگ "به خاطر تو از همه گذشتم "رو بخونه :| اصن هاپو. بیا جیک جوک رو بوخور ..



رعد و برق ۴مرحله داره: اول یه نور ازش میبینیم بعد صداش میاد بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه بعدش چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما بهش فحش میدیم...



عاقا روز ولنتاین بود حوصلم سر رفته بود گفتم یه ذره مامان بابامو سر کار بذارم(مدیونید اگه فکر کنید من بچه بدی هستم فقط بعضی اوقات شیطونیم گل میکنه!)رفتم پیش مامانم:
من:ماماااااان؟!یه چیزی بگم؟!
مامانم:بگو
من:میگما...فکر کنم بابا دوست نداره!
مامانم:چی؟!برو بچه چرت و پرت نگو حوصله ندارم...
من:راس میگم دیگه امروز ولنتاینه اگه بابا دوست داشت باید از این خرس قرمزا که امروز همه به هم کادو میدن برات میخرید.
مامانم با عصبانیت رو به بابام:من از این خرس قرمزا میخوام برو برام بخر زود باش.>_<
من:^_^
بابام:چی؟!!!خرس میخوای چیکار؟!(اشاره رو به منو خواهرم)پس این دو تا خرس گنده اینجا چین؟!!!
من وخواهرم که جفتمون لاغریم *_* *_*
بابام:^_^
مامانم:#_#
آخه پدر من نمیخوای پول بدی چرا شخصیت مارو خراب میکنی؟!!!




"داداشی " چیست ؟ . .
همون دوست پسره ، فقط رو نیمکت ذخیره نشسته تا نوبتش بشه ! :))



پســــر گلم يه دقيقه مياي كارت دارم...
پســـرم خدا خيرت بده يه دقيقه بيــا...
چـــه دختر نـــازي دارم من ، مامـــان جان بيـــا يه دقيقه...
و....
بــا توجه به نزديك شدن به روزهــاي پاياني سال و با تــوجه به خطر جدي خــونه تكوني ،در صورت شنيــدن هر كدام از اين الفاظ توسط مادرتان سريعا محل را ترك نموده ( حتـــي شده از پنجره بپرين پايين ) و ترجـــيحا تا ١ هفته به محل مذكور مراجـــعه نفرماييد !!! لطفا این اخطار را جدي بگيريد، يكـــي جدي نگرفت طبق آخرین آمار تا الان ٤ تــــا فرش شسته :



از بینی ام تا دست من راهی به جز انگشت نیست
دل خوش به دستمالم نکن هیچی مثله انگشت نیست



این عمه محسن تو ستایش فتوشاپه که نگران سلامتی زن داداششه؟ والله به خدا



دختره پاشنه های چکمه هاش زمینو سوراخ میکنه میرسه به هسته ی زمین، کلیپسشم از لایه ی اوزون رد میشه اونوقت استاتوس زده من همینم! یه دختر بی آلایش! الان حرفی باقی میمونه؟ جز شفاعت خواستن برای همه ی مریضا؟



عاقا خالم میخواست بگه برات تخم مرغ سرخ کنم ؟ به جاش گفت برات سرخ مرغ تخم کنم ؟خلاصه اون شب بجای تخم مرغ فرش جووییدیم !!!!!!!!!



جــمع مذكر ســـالم . .
. .اصـن مگه هست؟؟؟



عصری رفتم چای کاپیتان بگیرم .. یارو گفت شغلتون ؟ گفتم "من یک دانش آموز هستم" گفت شرمنده خانوم به شما تعلق نمیگیره فقط "کاپیتان"ها!!!!! هیچی دیگه "کتاب از کشتی مغروق تر" برگشتم.....



روز جمعه بود , روز زیبا و دوست داشتنی ی ی ی ی ولنتاین ن ن ن ن حالا بماند که کادوی جداگانه واسه ماها خانوم خریدم آمــااااا..... : ماها: حامد بریم بیرون ؟؟؟ من:که چی بشود ؟؟نشستیم تو خونه دور هم ,فضا هم عیشغولانه و شمع و گل و پروانه و موزیک و از اینجور چیزا دیگه , بیرون بریم چیکار ؟؟ ماها:همه دوستام با عشقاشون رفتن بیرون! اصن من نوموخام -__- من:ای بابا ای بابا ای بابا ... فداش بشم که قهر میکنه واسه من ! رفتم سمتش ماها:جلو نیا , جلو نیا ؛ نوموخامت ت ت ت ت !! من:اگه خدا منو زن ذلیل نمی آفرید تو میخاستی چه کنی ؟؟هان؟ پاشو پاشو که بریم ماها: کوجا بریم آقام ؟؟ من:هر جا که شوما دستور بدید بانو(میدونم حالتون بهم خورد ولی مجبور بودم چون قهریده بود)^_^ ماها:خیلی خوب ... خیلی هم عالی ^_^ حالا رفتیم بیرون ,....ماها: نمیدونم چه حسیه هی منو داره میکشونه سمت این بوتیکه !! من:آره موافقم.....بریم تو قیمت هاشم ارزونه ,جنس مانتوهاشم خوبه ماها:به همون پایه میز عسلیه عاشگتمم م م م م م حامدددددددد خلاصه با کلی چونه زدن یه 100تومنی اون روز پیاده شدیم



دختر عموم کلاس دومه. توی امتحان ترم اول علوم سوال دادن چگونه با چوب می توان چشمه نور ساخت؟ اینم نوشته پولک و اکلیل می ریزیم روش برق می زنه و تبدیل به چشمه نور می شه. یه سوال دیگه هم دادن که اگه سیم های گیتار رو شل کنیم صداش چه تغییری می کنه؟ اینم نوشته: دیریم دیریم می شه دارام دارام!



دقت کردین همه ی معلم ها یه سری نکته بلدن که تو هیچ کتاب تستی نیست؟ و همچنین همش از کتابای درسی و کمک درسی غلط می گیرن و حماقت نویسنده ها رو ثابت می کنن؟؟ خو تو می تونی بهتر بنویس :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,163
  • بازدید ماه : 3,745
  • بازدید سال : 29,398
  • بازدید کلی : 478,641